نساجی موزیک

نساجی موزیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

مراکز خرید آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا 

احتمالا خیلی از افراد با نیت خرید، تورهای ترکیه را انتخاب می‌کنند. هم تور استانبول و هم تور آنتالیا گزینه‌های خوبی برای خرید به حساب می‌آیند برخی از مهم‌ترین مراکز خرید عبارتند از:   

مال آف آنتالیا

مال آف آنتالیا در نزدیکی فرودگاه آنتالیا قرار دارد. با تراموا یا اتوبوس به راحتی می‌توانید به آنجا بروید. این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید و سرگرمی در دریای مدیترانه است. در مال آف آنتالیا 144 فروشگاه مشهور از جمله H&M، LCW و Defacto را خواهید دید که ارائه دهنده انواع برندهای بین المللی و ترکی می‌باشند. این مرکز با 1600 متر مربع مساحت، یک زمین بازی سرپوشیده بزرگ و سینمایی با گنجایش 2200 تماشاگر دارد. البته یکی از شعبه های استارباکس نیز در این مرکز خدمت رسانی می نماید.

Altınova Sinan, Mahallesi, Serik Cd. No:309 D:91, 07170

دیپو اوت لت

دیپو اوت لت دقیقاً روبروی فرودگاه آنتالیا و بسیار نزدیک به مرکز خرید آنتالیا قرار دارد. این فروشگاه با زمینی به مساحت بیش از 18000 مترمربع، 90 برند معروف که عمدتا ترکی هستند را با قیمت پایین عرضه می‌کند. در این مرکز خرید، تابلوهای اطلاعات پرواز وجود دارند لذا می‌توانید وضعیت فعلی پروازها را در آن‌ ببینید. دیپو نیز از امکاناتی همچون شهربازی و سینما برخوردار می‌باشد.

Altınova Sinan, Serik Cd. No:309, 07170 Kepez/Antalya, Turkey

تراسیتی

این مجموعه بین شهر قدیمی کالیچی و ساحل لارا واقع شده است. می‌توانید با اتوبوس‌های KL08، LC73، LF09، TC93 و TL 94 به تراسیتی بروید. برای این کار بایستی در ایستگاه Terracity AVM پیاده شوید. در مرکز خرید تراسیتی 180 مغازه وجود دارد که عمدتاً لباس و کفش می‌فروشند. این مرکز یک فودکورت با فضایی برای 1000 بازدیدکننده و 30 رستوران و کافه و یک بازار رسانه‌ای بزرگ در زیرزمین دارد.

Fener Mahallesi, Tekelioglu Caddesi No: 55 Muratpaşa, Antalya

نساجی موزیک...
ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 222 تاريخ : 8 آبان 1402 ساعت: 18:40

خرید تلویزیون جدید

برای خرید تلویزیون جدید، انتخاب‌های زیادی وجود دارد. تلویزیون‌های جدید ویژگی‌های متنوعی دارند که براساس نیازهای مختلف طراحی شده. این ویدیو یک راهنمای خرید تلویزیون کامل است که در آن تلاش شده تمام نیازهای احتمالی در نظر گرفته شود و گزینه‌های موجود به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شوند.

مشاهده انواع تلویزیون

اولین موردی که به آن می‌پردازیم ابعاد تلویزیون است. با توجه به فضایی که تلویزیون در آن قرار می‌گیرد، یک فرمول کلی وجود دارد؛ در تلویزیون‌های ۴K باید ارتفاع تلویزیون در ۱.۵ ضرب شود تا حداقل فاصله استاندارد چشم با تلویزیون مشخص شود و در تلویزیون‌های Full HD ارتفاع تلویزیون در ۳ ضرب می‌شود.

مورد بعدی رزولوشن یا وضوح تصویر است. تلویزیون‌های فعلی بازار با رزولوشن تصویر Full HD، ۴K و ۸K ارائه می‌شوند که پیشنهاد ما در صورت داشتن بودجه کافی، تلویزیون‌های ۴K هستند که تصاویری با جزئیات بسیار بالاتر و رنگ‌های بهتر دارند. مورد بعدی نمایشگر تلویزیون‌ها است که به ۲ دسته‌ی کلی با پنل OLED و پنل LED تقسیم می‌شوند و هر کدام مزایای خود را دارند که با جزئیات به آن می‌پردازیم. همچنین در این راهنمای خرید تلویزیون مقایسه‌ای داریم روی سیستم عامل‌های مورد استفاده در تلویزیون‌های هوشمند و عملکرد آن‌ها و تمام جزئیات دیگری که ممکن است شما برای خرید تلویزیون نیاز داشته باشید.

منبع

نساجی موزیک...
ما را در سایت نساجی موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 128 تاريخ : يکشنبه 14 آبان 1402 ساعت: 11:19

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :